玩完chat room後, 我發覺自己好似改變了性向, 我懷疑自己喜歡男性……

人生熱線

你好,我叫亞偉我係一個大學生,其實我由2都開始番教會一直都覺得幾好既...

但上個星期開始,我覺得我心理有d改變...其實我平時都有玩chat room,但玩玩下見悶,咪扮下女仔囉...想玩下者(之前都有扮過)個日,我諗住玩一陣chat room,之後同朋友打波...點知我玩完chat room之後,我發覺自己好似有d改變左性向咁,我懷疑自己會like男性

前幾日,我見男性既時候都好怕,怕我like男性...而最恐怖既係,我好似留意我班一個男同學,我怕既係我把男性對男性既尊重變likee...(我希望呢個心理可以改變番)

其實我本來都追緊一個女仔,而o係大家好似愈來愈好關係既時候,我既心理突然改變,我真係好嬲自己做咩之前玩chat room...我唔知點做

其實我對女仔係有感覺,只係有時我見到一d男性會好怕...之後怕自己有對佢地有對女性既感覺,但我sure我唔係前生gay,我都唔想gay,因為我一想到gay既野,我都好想o區,但有時又唔知做咩會諗到,之後好想忘記佢(當然諗個時,一定係反感)

呢幾日,我知道我心理有時,我已經唔會玩chat room仲有同身邊既朋友講,我都有打電話比社工,佢地話我會冇事...

但我都係好怕...自己以後既心理會有問題...我唔中意我e家既感覺,我只想做咩自己,我已經日日向主祈禱,我仲可以點呢?使唔使睇心理醫生呢...

請你地幫幫我,唔該你地~~~~~~~

阿偉


阿偉

阿偉多謝你的來信!要向我們披露你對性的疑惑, 實在不容易, 非常欣賞你的勇氣。

你在信裏提到因為玩Chat Room的原故而引起對自己性取向的疑惑, 令到你很害怕, 你亦不喜歡自己有這樣的感覺。亞偉, 我想你大約20歲左右, 這年齡對性感到疑惑是人之常情, 體內的荷爾蒙改變, 令身體容易受到身邊環境的刺激而有反應, 但也不需立即便判斷自己同性戀者傾向, 因為很多年青人都會有一些性感覺方面的混淆, 經歷同性間的吸引或好奇。但不需要太擔心, 因為時間長了, 它可能會改變, 你今天的性傾向和性感覺不一定與將來的一樣。

阿偉, 若有需要的話又或這感覺與問題是持續困擾你, 歡迎你隨時致電81008012, 盼望能在對話中再深入了解你的情況, 能對你有逼切的幫助。

保羅在提摩太後書二22提醒信徒, 「你要逃避少年的私慾、同那清心禱告主的人追求公義、信德、仁愛、和平。」 所以, 當你了解到玩chat room對你的影響而拒絕再玩時, 我相信這是一個對你有益的抉擇, 而且, 你在信中提及過, 你一直也為些事禱告, 而且也竭力節制自己產生對同性的性幻想, 亦盼望努力去忘記這些經歷, 你有這樣的決心, 我深信神必會在當中幫助你克服。

人生熱線